onsdag 4 april 2012

Dag 166 - En ny blogg

På många sätt har denna veckan varit precis som den förra. Träningar, luncher, vila, solsken, kortspel etc. Vissa grejer har dock varit annorlunda. Bland annat så har jag inte haft turen med mig alls och har gått back ett antal luncher. Korten har varit nedriga mot mig. Men jag är lycklig ändå. Som vanligt.

Jag har också fått ett extra fotbollsrelaterat uppdrag. Hallands Nyheter ville ha en från Varbergs Bois som skulle blogga om Varbergs Bois och allt som rör laget, klubben och dess omgivning. Det var inte precis så att jag var den första de vände sig till, men när ett par lagkompisar hade passat och rekommenderat mig så ringde de och erbjöd mig uppdraget. Jag accepterade självklart och ska kanske dra igång redan imorgon.

Men ni behöver inte vara oroliga, för den här bloggen fortsätter precis som den har gjort förut - genom att skriva ganska meningslösa, ibland lite internt lustiga, inlägg som alla kan vara utan men som ändå på något jävla sätt har lockat till sig fler och fler läsare. Men det är ju faktiskt bara kul. Jag har även märkt att fler har börjat följa mig på Twitter. Jag har liksom inte brytt mig innan och försökt göra reklam för mig på något vis, men det är ju trevligt att fler har hittat mig. Så nu tänkte jag bättra på det hela med lite reklam. Följ mig på Twitter! @kalinhol

Nä, nu ska jag gå och vattna min begonia. Och det är ingen jävla metafor.
Vi hörs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt twitter lär jag nog aldrig följa men din nya blogg kommer jag att följa alla gånger :-) //Ss

Skärgårdssökaren sa...

Hmm men min twitter e ju integrerad i min nya blogg så d hade ju inte vatt så jobbigt för dig... ;-)