torsdag 31 mars 2011

Dag 21

Idag har jag funderat en del. Och det är en väldigt specifik grej jag har funderat på. Jag undrar om alla jävla idioter som finns här i världen själva inser att de är just idioter. Vaknar de på morgonen och tänker "åh, vad jag är trött. Men jag kan inte ligga här o dra, måste ut i världen och vara en riktig idiot." Så som en del folk beter sig så hade det inte förvånat mig.

Jag har själv funderat på hur det skulle vara att bara för en dag klä sig i idiotens kläder. Gå en hel dag, uppföra sig illa, säga idiotiska grejer till folk som verkligen inte förtjänar det etc. Det hade varit ett intressant experiment, och jag tror att man nog hade lärt sig en del. Vem vet, det kanske till och med hade varit roligt? För vad finns det annars för anledning till att man är en idiot? Kanske känner man sig mäktig för att man inte behöver bry sig om andra och bara göra vad man vill.

En sak är dock säker. Jag hatar idioter. Ibland när jag ser en vill jag bara köra ner en äckligt smutsig strumpa i halsen på den, vänta till den svimmar av syrebrist och sen sätta den mitt på ett välbefolkat torg så att alla kan se den och skratta åt den. Fan också, nu censurerade jag vad jag egentligen tänkte bara för att det var för grovt. Det var just det jag inte skulle göra. Från och med nu, ingen censur. Bara rena svarta tankar.

Imorgon fortsätter jag min resa.
Dra åt helvete alla idioter.

Inga kommentarer: