torsdag 17 mars 2011

Dag 7

Happy Saint Patrick's Day!!!

Den stora irländska festhögtiden har idag firats på många håll i världen. Och festen fortsätter långt in på natten kan jag tro. Men inte här i Sverige. Vi är lite tveksamma till det här med utländska högtider. Halloween börjar väl slå sig in ordentligt nu, men det har tagit sin tid. Tycker det är tråkigt att vi inte kan välkomna fler högtider. Det är väl bara kul? Ytterligare en anledning att festa till det :)

Jag och min heting firade genom att äta en fruktansvärt god middag. Ja, det var jag som lagade den till perfektion, kan man säga. Biffar med klyftpotatis, brunsås och stekta champinjoner. Mums! Men annars har det varit en helt vanlig dag, tycker jag. Fast lite mer grön...

There's whiskey in the jar!
Cheers!

Inga kommentarer: