söndag 13 mars 2011

Dag 3

God morgon Världen!

Det händer inte ofta att jag är uppe innan åtta en söndag. Men idag har det hänt. Och jag är inte ens trött! Det är så härligt när man är morgonpigg, för man har hela dagen framför sig och man hinner hitta på så mycket. Problemet är nu bara att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Jo, en sak vet jag - ta disken. Men den är faktiskt inte så stor fastän vi hade vänner på middag igår. På tal om igår så hade vi det jättemysigt. Vi åt god middag, drack gott, samtalade och såg en rolig film. Fast Alex tyckte den var lite för nördig, tihi..

"Om du alltid talar sanning måste du ljuga för dig själv."

I och med att vi såg film igår så missade vi ju Melodifestivalen. Men det gör inget, för jag har inte sett en enda deltävling heller. Det enda jag vet är att typ alla låtarna var kassa, det var någon klädchock och fel låt vann. Som vanligt, alltså. Egentligen är jag fascinerad av artistmodet, scenshower och kändisyran, men tävlingsmomentet gör det hela så krystat på något sätt. De vill inte bara vinna med sin låt, de vill också ha fräckast utstyrsel, häftigast koreografi, coolast avslutning osv... Det blir bara för mycket.

Peace and love till er alla!
Ta hand om er

Gossip Boy

Inga kommentarer: