söndag 5 februari 2012

Dag 154 - Tummen suger

Här hade jag tänkt skriva ett lite längre inlägg. Men jag skadade tummen på matchen idag så det är för jävla jobbigt att skriva. Det är väl bara en stukning, men det gör tillräckligt ont minsta millimeter jag rör den för att jag ska låta bli. Matchen förlorade vi, mot Öster, med 1-0.

Jag hade annars tänkt berätta lite hur min vecka har varit med alla turerna kring den nya lägenheten, men jag sparar det. Istället nöjer jag mig med att skriva att jag älskar min nya säng. Så pass mycket att jag inte kommer låta vem som helst sova där.

Jag ska köpa tv också. Det blir ett svårt beslut...

Zlatan fick rött kort idag. Men alla som älskar honom tycker ju bara det är coolt. Han är liksom kung ändå.

Jag har haft Loreens låt på huvudet hela dagen. Betyder det att den är bra eller dålig? I det här fallet: bra.

Det var allt från mitt pekfinger. Puss o kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart så döper dem landslaget till Zverige och AC Milan kommer att heta AZ Mibrahimovic. tyvärr. //J(back in buissinessess)

Skärgårdssökaren sa...

Welcome back to lovely Livelellie Lily... Men han kommer aldrig till Skärgården!!