söndag 11 september 2011

Dag 104

Nu är helgen snart slut. Den gick snabbt som vanligt, men det betyder ju att man har haft kul. Man hade dock velat att vissa grejer hade gått bättre. Typ matchen. Satfläsk vad irriterande att vi inte kunde vinna. Nu tappade vi serieledningen till Sylvia som nu har 14 raka vinster, tror jag. Känns som att deras svacka bör kkomma snart. Så tänker man positivt. Men det viktigaste är att vi börjar vinna.

För mig var matchen ändå ett steg i rätt riktning. Jag fick spela hela andra halvlek och gjorde hyfsat bra ifrån mig. Hade ett bra läge, men lyckade inte få bollen förbi målvakten. Tog mig förbi flera gånger på kanten också, men jag lyckades inte hitta mina lagkamrater, och det är just det jag nu allra mest vill bli bättre på. Jag är absolut inte nöjd!

Det blev iaf fest på kvällen med ett gott gäng hemma hos Munk OCH LINDA. Gamla lagkamrater med sina fruntimmer och sen kom Juliana också. Vi hade det riktigt roligt hela kvällen. Simon var såklart med Skärgårdssökarna och letade Josefinar. Vi hittade flera stycken! Uggling är numera nästan självklart, men det är baske mig svårt att hitta frivilliga. De flesta nöjer sig med att stå bakom kameran, tråkmånsar!

Nu vill jag rikta ett stort tack till den otroligt snälla och generösa Fredrik Schack Von Brockdorff! Du skall belönas, så är det bara!!

4 kommentarer:

Schacken sa...

Man tackar, tror du hittar passningarna snart för du är grym så snart sitter nog bollarna i krysset också =)

Fredrik "Schacken"

Skärgårdssökaren sa...

Haha tack för förtroendet, det låter skitbra!!

Anonym sa...

En kommentar.

Skärgårdssökaren sa...

Ett svar till kommentar