måndag 19 september 2011

Dag 106

Ojojoj, nu är man på banan igen. Det blev en riktigt tuff helg, men jag hade väldigt roligt. Ett stort tack till alla som varit med, vilket är rätt många personer. Det har verkligen hjälpt mig att fokusera på det som är roligt i mitt liv.

Jag sitter nu hemma och laddar inför kvällens match mot Norrby på Borås arena. Jag är så grymt sugen och jag har verkligen förberett mig så jag ska kunna maxa min prestation. Jag känner mig inte laddad till tusen, utan fem gånger MER laddad än så. För er som har problem med matten betyder det att jag är laddad till fem tusen. Nu är det bara att hoppas det går vägen.

Men det är en sak som jag grubblat på ett tag nu. Nåt som verkligen ger mig huvudbry. Det handlar om min älskade Simon. Jag förstår inte riktigt vad han tänkte. Jag förväntar mig mer av honom. Simon, hur fan kunde du tro att du skulle lyckas med REHN som wingman?!?!?!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha trodde han verkligen detta? Haha finner inga ord, det är ju som att borsta tänderna med socker, david är ju inte det hårdaste paketet under julgranen typ. // J

rehn sa...

Självklart är det svårt när jag är en sån brudmagnet, blir inget över!

Skärgårdssökaren sa...

Hehe hihi, passande liknelser.. David: Pffff... Slisk ;)

Rehn sa...

Ser mig själv som julklappen med rim. Mystisk och när man knäcker gåtan väntar oftast en större gåva.
skkkk