fredag 2 december 2011

Dag 134 - Arga biluthyraren

En typisk fredag gillar denna bloggen att snacka upp helgen som är på ingång. Detta är en typisk fredag, så låt oss inte frångå våra traditioner! Denna helgen kommer bli underbar!!

Ikväll blir det fest, så mycket vet jag. Det kan bli discobil, Skärgårdssökande, uggling, speeddating a la David, butterfly-dans och annat skoj, det är inte alls omöjligt. Jag är dock sugen på att prova nåt nytt också. Vad vet jag inte, men jag kanske kommer på något. Ni får gärna hjälpa mig! Har funderat lite på batmanning, även om det verkar lite svårt och jobbigt. Det kan ju bli en spontan grej också. Som när vi plötsligt var ute efter en sjökos läte. Eller när vi körde lastpallstaxi. Vem vet vad som kan hända...?

Jag driver en kampanj för att få sluta jobbet helt senast den 14e. Men chefen är envis, så jag kanske snart förvandlas till arga biluthyraren - och det är det nog ingen här på Hertz som vill. Jag har många mer eller mindre hemska idéer till vad som skulle kunna hända, men jag ska göra allt för att lösa det hela på fredlig väg först. Det enda som är säkert är att jag kommer få som jag vill - på ett eller annat sätt...

Nä, nu är det dags att rena sig i duschen. Därefter ska jag försöka hitta några fina kläder. Jag tror jag måste köpa ett par nya, fina byxor snart för jag har ont om valmöjligheter. Har haft samma byxor nu alltför ofta och vill ha lite omväxling. Men så gick ett annat par sönder för ett par dagar sedan så jag får se vad jag hittar.

God helg på er alla. Hoppas ni har jävligt kul. Även om ni inte får se David ragga fler wifelumber i timmen än en vanlig singel gör på ett år....

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah! var väl omöjligt o ragga på fler än 5-6 tjejer på harrys, fler hittade inte jag iaf ;)

Skärgårdssökaren sa...

Har nog en viss poäng där... ;)