lördag 9 juli 2011

Dag 77

Helvetes jävla hej. Livet i Sverige duger. Igår blev det lite festligheter hos Munk följt av utgång. En rolig kväll, men synd bara att den blev lite kort bara för man bor i Ä-holm. I alla fall kul att gå ut med polare igen. Jag e sugen idag också, men jag vet inte vad andra känner för. Men det finner jag ut av.

På måndag är det dags för jobb igen. Inget ont om jobbet, men fan va det inte lockar när man njuter av semestern. I'm up for new adventures, men snart är det tillbaka till vanliga "tråkiga" vardagen. Samtidigt börjar fotbollssuget komma på allvar men det lär dröja lite innan man får rasta fotbollsbenen. Kan tyckas vara många negativa saker på en gång, men faktum är att större delen av sommaren är fortfarande framför oss. Och det blir nog tid för en del äventyr på helgerna.

Skärgården! Var är den? Jag hann inte söka speciellt mycket. Mysteriet kvarstår. Sökandet upphör aldrig. Sierchi vört.

Dagens fråga: Varför är jag inte rikare?

2 kommentarer:

LLLLLLinda. sa...

JÄKLA KALLE. jag bor där faktiskt också. DET ÄR MIN lägenhet också. just sayin'.

Skärgårdssökaren sa...

amen åååh förlåt då..... men FYI så brukar jag inte räkna upp samtliga medlemmar av ett hushåll mot vilket min kosa jag styr! Det var ju inte så att jag skrev '..hos Munk i hans alldeles egna lägenhet'