måndag 25 juli 2011

Dag 84

Usch o tvi för denna förbaskade måndag! Jag är så grymt uttråkad nu så jag erbjuder en fet belöning till den som lyckas förgylla denna dag med något roligt. Behöver inte vara nåt stort, men SNÄLLA hjälp mig! Men om ni skickar länk till en skrattande bebis eller en söt kattunge som håller på att somna så är ni fan dumma i huvudet!

Jag vill bara att det ska bli helg igen. Finns inte mycket mer att leva för nu då vardagarna utan fotboll inte har så mycket att erbjuda. Liiite lyfter humöret när jag tänker på helgen som har gått. Hade trots allt en fantastisk lördagkväll/natt. Jag och min bäste Skärgårdssökare hittade förvisso inte Skärgården, men oväntade saker hände. Som att vi skjutsade tre totala främlingar hem i discobilen och fick betyget "bästa taxin nånsin" och "ni e asgrymma"... Och vi hamnade i en het diskussion med två systrar från Jönköping som ledde till att de blev osams; den ene stack hem till sin lägenhet medans den andre började leta hotell! Sen fick vi dessutom reda på, av en otroligt självgod karriärkvinna (den typen som tillber Gudrun Schyman och hatar alla män utom hennes festman som med största sannolikhet är lika frihetsberövad som Kålmårdens chimpanser) hur man enkelt avgör om en kvinna är bra i sängen. Stämningen blev lite kall när vi dömde ut hennes väninna som knapp medelmåtta.

Jag kan alltid hoppas att nästa helg blir lika bra, det finns trots allt potential i Helsingborgsfestivalen mm. Men det är några dagar dit och jag bara vet att väntan kommer kännas lååång och olidlig. Så för helvete! Make my day!

Dagens fråga: Kan drömmar bli verklighet?!?!

Inga kommentarer: