onsdag 6 juli 2011

Dag 76

I torsdags åkte jag, Jill och hennes bror Daniel till Kreta för en veckas solande och festande. Hotell Villa Vicky i staden Hersonissos tog emot oss med öppna armar och vi stormtrivdes direkt. Med hotellet, Hersonissos, maten, människorna, solen, havet, affärerna och allt annat.

Det har blivit en hel del vilt festande. Jag har varit ute nu fem nätter i rad. Jill och Daniel klarade bara fyra. Ja, så jag var ute igår helt själv. Eller jag var helt själv ett litet tag. Sen började jag träffa en massa roliga människor och natten blev den längsta på hela veckan bara för jag hade så kul. Fan, man e inte sugen på att åka hem imorgon...

Men man får se det positivt. Finns en del där hemma att längta till. Familj och vänner, svennefester (som faktiskt kan va roliga de också), Skärgårdssökande och annat. Men först ska vi njuta av vår sista dag här. Sol och bad, sen lite shopping följt av restaurang och kanske lite festande även om vi ska upp tidigt imorgon.

Dagens fråga: Finns det trafikregler i Grekland?

Inga kommentarer: