fredag 22 juli 2011

Dag 83

Uschiamig va det blev sent nu. Tänkte skriva ett saftigt jävla inlägg, men en gammal kompis som jag inte snackat med på länge ringde och det blev ett låååångt samtal, så jag skriver bara ihop nåt i all hast.

Jag har legat här i soffan nu ett tag o jäst. Sträckte mig på träningen idag så det känns bara tråkigt. Typiskt också när jag skulle träna o spela med Varberg nästa helg. Och det blir ju inte lätt o jobba imorgon heller. Men jag tror nog mina kolleger har förståelse för att jag inte kan jobba som jag brukar. Men jag gör mitt bästa.

Hoppas bara det blir bra snart. Det ska ju festas rejält i helgen men då lär det bli lite mindre dans än jag först hade tänkt, antar jag. Kul ska vi dock ha ändå, det är garanterat med ett sådant sällskap. Förhoppningsvis blir det Seguida, Danza Kuduro, Ladioo, sång, skratt, discobil, Skärgårdssökande och hela tjottafjongen!

Dagens fråga: Vad för sjukheter kommer hända?

Inga kommentarer: