söndag 10 juli 2011

Dag 78

Den fruktade söndagen är här. O den är snart slut. Blandade känslor strömmar genom kroppen. Bestämde mig rätt tidigt för att inte göra ett skit. Det råkade bli utgång igen igår, så det var ett enkelt beslut. Dock så efter ett par timmes slöande fick jag en oväntad energikick av okänd källa, och Jill som inte klarade matcha min lättsinthet blev lite småirriterad.

Men vi såg en rolig film, allt var frid och fröjd som det heter, och det var som gjort för att nåt riktigt jobbigt skulle inträffa. O det gjorde det. Jag låg i sängen o dippade mina pringles i härlig chunky salsa när jag plötsligt kände nåt vått och kallt mot min arm. Klart salsaburken hade vält och kladdat ner halva sängen. Helvetes mögpiss, jag hatar att spilla! Varför? För att man måste städa upp det!

Men sen har allt varit lugnt och skönt, precis som det ska vara sista semesterdagen. Nu ska man ta nya tag. Jag vill hellre tillbaka till Kreta. Eller till Turkiet. Eller US and A. Eller nåt annat nice ställe.

Dagens fråga: Kan min dröm bli sann?

Inga kommentarer: