fredag 29 juli 2011

Dag 87

Det värsta hände idag typ. Det fanns inga pumpa-spruta-flaskor i butiken. Vi gick bak på lagret men Nermin hittade inga. Så jag fick va utan. Det e bara så konstigt, tycker jag. Inte så konstigt som att bada upp till knäna, men va fan, jag var ju inne o beställde flaskor i fredags så de borde ha kommit. Bu!

Men nu sitter jag o softar i Joaschims sköna soffa med en tung pizza i magen. Skulle kanske inte ätit hela, har ju en del festivalmat framför mig om jag ska klara av att få Festivalbingo. Men jag har det i mig, det vet jag. Hoppas det blir lite dans och skärgårdssökande också ikväll. Kanske startar bråk mellan systrar. Just det! Bedöma handslag ska vi absolut göra! Men det mesta får nog vänta till imorgon eftersom det är den stora dagen.

Simon anländer snart. Det e fan på tiden. Han dissade oss i lördags ju den jäkern.. Han ska väl leta Josefinar som vanligt. Både idag och imorgon, hoppas jag. Nä, nu måste jag tagga till lite. Jocke fixar nu tror jag... Va blir det? Jo...! Fat bottomed girls you make the rocking world go round!!

Dagens fråga: Vad gör man i Kvidinge?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Var i hela skärgården håller siiimooon(!!!) hus?!?

Skärgårdssökaren sa...

Pffff han e inte i Skärgården... Han yrar runt vid busshållplatsen på ett väldigt oHansenigt vis!

Anonym sa...

Hahaha du ska få din flaska blondinbella

Skärgårdssökaren sa...

jag har fortfarande inte fått den!!! :'(