lördag 6 augusti 2011

Dag 91

Nä fy bövelen va man kunde mått bättre. Förlust, 1-3, i höstpremiären o det e långt upp till toppen. Hoppade in med 20 min kvar o försökte göra mitt bästa utan att slå upp skadan igen. Lyckligtvis höll det men matchen gick ändå åt helvete. Så nu sitter man här o deppar litta. Det måste man göra fastän det inte e kul, för annars bryr man sig inte tillräckligt.

Men sen ska jag fan tagga igång och lyfta humöret och ha en så grymt bra kväll att jag tillfälligt glömmer bort den hemska förlusten. Frågan e var man förfestar, för det e inte bestämt. Men det brukar lösa sig. Har ni kräftor? Jag e sugen på nåt salt.

Vissa går på kräftskiva o gottar sig. Men det unnar jag dem. Sen om man efter en kräftskiva går ut o svänger på stan, då gör man något bra. Då blir det en helkväll som kanske blir helt unik och underbar. Det är helt klart något man bör ta sig en ordentlig funderare på. Sikta mot Skärgården!

Dagens fråga: Vad gör blottaren på söder?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörre du!! Inga kommentarer om vårt mål idag? Hmm. Bra inlägg annars

Skärgårdssökaren sa...

förlåt, vi gjorde faktiskt ett snyggt mål. Jocke von Skärgårdsgalge nickade in en hörna så som bara han kan! tror säkert det nämns på svenskafans så småningom...