torsdag 25 augusti 2011

Dag 97

Så sitter man på tåget på väg hem från Varberg. Träningen var riktigt rolig och det gick hyfsat bra för mig. Men det var nåt jävla fel på mina inlägg. Störigt när man gång på gång misslyckas med nåt man egenkligen är bra på. Fast det rättar nog till sig snart. Jag är med i truppen till lördagens match, så det ser jag fram emot grymt mycket. Hoppas såklart på debut, gärna med ordet succé framför!

Men först ska vi fira fredag, och för mig innebär det jobb sen träning sen softa och spendera natten i Varberg. Fredagarna lär väl se ut så ett tag framöver. Jag fick ju ett tråkigt besked idag att det inte blev nåt jobb där uppe - än. Hade gärna sluppit pendla en jävla massa. Men jag ska inte klaga.

Jag kom just på att jag ska köpa bil. Så snart som möjligt. Om någon där ute har något hett tips så tas det gärna emot. Har kanske tänkt satsa på en liiiite nyare bil denna gången så jag inte blir billös igen tre månader senare.

Dagens fråga: Nån som vill köpa 13 tums sommardäck?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi jag har 13" men vill ha åretrunt :(. Cutgarden-seeker

Ettan sa...

Ska be Johan kolla läget :)

Skärgårdssökaren sa...

Det e året runt om man bor nån annanstans :P Säg till Johan att det ingår två navkapslar ;)

Ettan sa...

Hehe jag tänkte snarare på ny bil ;)