tisdag 23 augusti 2011

Dag 96

Det blir en rätt enformig vecka för mig. Men vem har sagt att det skulle va nåt negativt? Jag jobbar sex till tre tillsvidare och har träning i Varberg mån, tis, tor, fre. Det tar ju som bekant ett tag att ta sig till Varberg så dessa dagarna blir ren rutin - gå upp vid fem, jobb, köra till träning, träna, köra hem, nanna kudden. Låter kanske inte som världens roligaste rutin, men fotbollen gör det hela värt det. Dessutom är det kanske bara denna veckan som ser ut såhär. Nästa vecka börjar jag förhoppningsvis jobba i Varberg.

Nu sitter jag här i omklädningsrummet efter träningen och funderar på saker och ting. Började faktiskt skriva detta inlägg redan tidigt i morse men vi var rejält underbemannade på jobb så jag har helt enkelt inte hunnit skriva klart än. Ok, jag hade egenkligen tid på lunchen men jag valde att spendera den med min gode vän Simon. Vi åt en härlig thaibuffé och pratade om en del saker som t.ex. Jockes pervighet, Simons gymbesök (som inte bara går ut på att träna)mm...

Jaha, snart dags o sätta sig i bilen igen och komma hem lite över läggdags, men det e nog ok eftersom det e vilodag imorgon. Ska spendera aftonen med min älskade som ska få lite välbehövlig kärlek :)

Dagens fråga: Ullared ligger nära Varberg va?

5 kommentarer:

juliana.persson sa...

Ullared ligger på vägen till varberg typ.

Skärgårdssökaren sa...

Mmm man kör väl av vid varberg ungefär tror jag...

Anonym sa...

Det ligger nära liseberg om inget annat :P

Skärgårdssökaren sa...

Juuust deeeeet!!

juliana.persson sa...

Man kör av vid Falkenberg när man ska till Ullared. Det är ett par mil innan Varberg. Varberg är typ mittemellan Falkenberg och Götet.