lördag 27 augusti 2011

Dag 98

Kära kamrater! Nu ska jag göra er en väldigt stor tjänst. Jag ska berätta för er vilka filmer ni absolut aldrig i hela ert liv ska se. Det är två filmer jag pratar om, visst finns det fler kassa filmer, men ikväll inriktar jag mig helt på dessa två. Jag skiter i att jag bara har sett typ tio minuter av den ena, för de tio minuterna var helt outhärdliga.

Filmerna jag pratar om är Beverly Hills Chihuahuas och uppföljaren med ett liknande namn. De handlar om hundar; små gulliga (fula), talande (ordkräkande) hundisar (hundjävlar). De är bortskämda till den milda grad att deras hussar och mattar arrangerar överflödiga bröllop där prästen säger "you may now lick the bride", vilket på något jävla vis gav mig ett porrfilmsscenario i huvudet. Allt är så nedrans gullepluttit att man vill spy ner hela jävla tvn. Eller ge tvn sparken för att den inte har vett att censurera skiten.

Nu e grejen den att jag inte ens vet vilken av filmerna jag såg dessa tio minuter på, men jag tror inte det spelar någon som helst roll. Det var nästan en lättnad att sticka tillbaka till jobb från lunchen. Jag vet att det är en skamlig tanke, men jag ville fan radera skiten från digitalboxen så att syrran aldrig mer kan se den. Men jag finner tröst i att hon lär växa upp så småningom.

I övrigt kan jag säga att efter jobb så var denna fredagen störtskön. Och mina inlägg är bra igen.

Dagens fråga: Varför finns det ingen mack i Hasslarp?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens fråga idag är egekligen, om du ska komma hem till mig och dra ut på stan med slisk david och svansen och en annan basten som du nog har träffat någon gång?

Skärgårdssökaren sa...

Det verkar bli ett JAAA som svar på den frågan..