fredag 12 augusti 2011

Dag 93

Hej hopp nu e d fredag!! Skönt att få vila lite sen efter en tuff jobbvecka. Värst var det i onsdags när jag började halv tio på morgonen och slutade tjugo i elva på kvällen. Därför är helgen extra välkommen nu.

Men det har blivit lite ändrade planer. Inget Kbh, inget Heidi's på lördag. Av olika mer eller mindre underliga orsaker. Men det kommer fler helger, så man får acceptera det. Men jag ville verkligen hitta på något utöver det vanliga på lördag, något spännande. Hoppas jag kommer på något snart, ni får gärna hjälpa till!

På lördag eftermiddag är det dags för match också. Hemma mot Stafsinge, och jag är inte så lite sugen. Min skada har läkt bra verkar det som, och jag ska spela från start. Dags o hitta formen då, med andra ord. Sen tror jag Joachim kan fortsätta visa målform och överraska med ännu en balja!

Btw, på lördag ska jag testa på uggling, en ny het trend världen över. Ni som inte vet vad det är, läs Metro. Kanske min galgkompis också vill prova på. Sen var det ju länge sedan man träffade på en kändis. Kanske dags nu också? Och när jag dansar ska jag absolut uttrycka mig genom ögonen och ansiktsuttrycken. Man kan ju inte dansa med tom blick. Man ska alltså inte blanda ihop uggling med dans.

Dagens fråga: Vad händer på lördag kväll?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm nervös inför matchen pga icke godkända förberedelser från vår sida.

Anonym sa...

hmmmm, ja, det e lite skrämmande.. men en sak får vi inte glömma: Vi e fan bäst! Men det e inte jag som säger det... ps. vem vann, du el simon??