lördag 8 oktober 2011

Dag 115

Ojojoj vad det pirrar i kroppen just nu. Imorgon är det hemmamatch och efter att värsta konkurrenten Sylvia idag förlorade så har vi ett riktigt drömläge att skaffa oss ett svårintagligt försprång i seriespurten. Vinner vi imorgon så behöver vi bara en poäng på de två sista matcherna för att säkra avancemang till Superettan. Men först och främst gäller det ju att vinna imorgon, för det är absolut ingen enkel match.

Jag är såklart grymt sugen och har laddat på absolut bästa sätt. Man kan alltid förbereda sig genom att göra rätt grejer dagen innan match och det har jag gjort nu, tror jag. Jag är så grymt sugen på att göra en grym match och det hade inte varit fel att göra sitt första mål som krydda. Fick just reda på att jag får fint besök på läktaren och då vill man ju bjuda på nåt gott..

Annars har helgen varit riktigt fin. Var hos gamla grannarna i Rydebäck igår och åt god mat. Var länge sedan man hade tid att sitta ner och prata med dem och det var ett rent nöje, kan jag säga. Sen blev det en liten spontan resa till stan för att träffa ett par polare. Det blev en fin kväll. Sen idag softade jag hos Simon och vilade ut mig lite. Så efter kommande natts planerade djupsömn ska jag vakna pigg, stark och med full fokus på en sak: Vinst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

idag kommer första målet för mister söderström det vet jag:) //J

Skärgårdssökaren sa...

Det hade du rätt i!!!