lördag 15 oktober 2011

Dag 118 - Uppsnack del 2

Bussresan fortsätter och filmen som visas börjar dra ihop sig. Låt oss ha en tävling! Den som först lyckas gissa vilken film som visas vinner ett pris. Kommentera med era svar och glöm inte skriva vem det är som gissar. Ledtråden: Sport.

Jag tänkte informera lite om hur man kan följa matchen utan att vara på plats i Norrköping. Som vanligt skrivs det liverapport, minut för minut, på everysport.com och de har en mobilsida som brukar fungera utmärkt. Nöjer man sig inte med uppdateringar då och då så rekommenderar jag P4 Halland som sänder hela matchen på sin webbradio.

Glöm nu inte tävlingen :P

Vi hörs!

11 kommentarer:

Ettan sa...

Best of VM -94 i USA!

Skärgårdssökaren sa...

Nope. Det är en spelfilm.

Anonym sa...

We are Marshall!! //simon

Skärgårdssökaren sa...

Neeej....

Anonym sa...

Remember the Titans!//Herman

Skärgårdssökaren sa...

Nej... Historisk seger... Verklig.

Anonym sa...

kan det vara "Miracle" //J

Anonym sa...

Invictus - Rehn

Skärgårdssökaren sa...

Miracle on ice!!!!!! Grattis J :P

Anonym sa...

Jag är fan bäst!!! Men... Hihihi jag vann, vad vinner man?//J

Skärgårdssökaren sa...

Det får du se........... Jag kan nog hitta nåt som passar dig perfekt!