lördag 15 oktober 2011

Dag 118 - Uppsnack del 1

Så är dagen kommen... Dagen då den hittills viktigaste matchen i mitt liv ska spelas. Jag vaknade något sent efter att ha snoozat bort en halvtimme omedvetet, men jag känner mig pigg och kry i kroppen. Halsen mår definitivt bättre. En snabb frukost blev det innan jag och Aziz begav oss till samlingen där vi gick igenom hur vi ska göra för att ta tre poäng. Jo, det räcker med en pinne, men vi satsar på tre såklart!

Vi är nu på väg mot Norrköping och jag har en bra känsla i kroppen. Vi såg våra trogna supportrar samlas när vi körde förbi stationen i Varberg och det känns fantastiskt att vi kommer ha ett så stort stöd den här matchen. Nu ska jag samla tankarna lite, vila, men sen återkommer jag med mer uppsnack.

Vi hörs!

3 kommentarer:

Anonym sa...

May the force be with you!

Mister Mindcontrol sa...

Jag sätter en peng på en etta:)

Skärgårdssökaren sa...

Yay!!