lördag 15 oktober 2011

Dag 118 - Uppsnack del 3

Jaha nu kör vi förbi Linköping, med mat i magen efter ett stopp på en Rasta-restaurang. Där åt vi köttfärslimpa med potatis/mos, brunsås och lingon. Var faktiskt väldigt gott. Den andra filmen rullar nu - Troja. Fighting spirit...? Första filmen var ett lite mer uppenbart val, men jag har fortfarande inte fått ett rätt svar i tävlingen. Det är en spelfilm som handlar om sport och är tänkt att inspirera oss till stordåd. Och den handlar INTE om fotboll... Mm, borde göra det lite lättare.

Det känns verkligen att matchen börjar närma sig nu. Men alla verkar fortfarande vara rätt avslappnade och peppade. Jag tror nog alla är jävligt tillfreds med situationen som vi befinner oss i nu. Det ska bara ut och köras för att ta hem tre poäng. Min kropp pumpar upp energin som sedan ska släppas ut och jag känner mig väl förberedd. Det ska bli riktigt roligt att spela!

Vi hörs!

Inga kommentarer: