fredag 14 oktober 2011

Dag 117

Så var vi där igen. Veckans överlägset mest välkomna dag. Jag mår toppen idag efter en underbar torsdagkväll och ser nu fram emot en helg som kan bli helt jävla fucking fantastisk. Eller så blir den en liten besvikelse i väntan på nästa. Blir denna helgen som jag hoppas då blir automatiskt nästa helg också enormt häftig. Låt det bli så!

Ikväll kör jag upp till Varberg och ska ladda med min rumskamrat Samuel "Zizi" Aziz. Vi ska äta något riktigt köttigt så att bena blir fulla med spring till imorgon. Sen blir det väl i vanlig ordning att jag bankar honom i PES på PS3, tror jag. Kanske inte händer VARJE gång att jag med mitt Bordeaux hämtar upp 0-3 mot Man U och vinner på straffar, men någon gång då och då...

Det blir iaf tidigt i säng eftersom vi ska samlas tjugo i nio för att hinna till Norrköping i tid till matchen. Kan tänka mig att den långa bussresan blir fylld av tankar om vad som kan hända på matchen. Man kommer vara riktigt sjukt laddad när matchen kommer igång, det är en sak som är säker!

Jag tänkte blogga rätt flitigt imorgon. Något måste man ju fördriva tiden med. Kan kanske komma med ett par bilder då också. Och går allting bra så blir det megaglädje i bloggen imorgon kväll!

Inga kommentarer: