söndag 16 oktober 2011

Dag 119 - Dagen efter

Jag vaknade, låt oss kalla det i morse, slår upp ögonen och ser en skäggig kurd med mössa liggandes bredvid mig i sängen. Va fan, tänkte jag, men sen kom jag på att vi hade GÅTT UPP I SUPERETTAN, festat hela natten och att det var lagmopis Musse som hade somnat på andra sidan sängen. Det gick ju inte att hålla tillbaka ett fett jävla leende när man tänkte på gårdagen och det är glädje som lär hålla i sig ett bra tag.

När vi efter en lååång bussresa återvände till Varberg mötte vi folkmassorna på torget. Efter poliseskort sista biten steg vi ur bussen en och en och mottogs av hundratals grönsvarta famnar. Jubel och segersånger blev det ett tag innan vi slog oss ned vid förbokade bord på Harry's. Det var verkligen en fantastisk kväll som jag aldrig kommer glömma!

Nu är jag hemma i Hbg och har blivit bjuden på grymt god mormormiddag, så jag mår som en kung. Nu väntar tårta, mmmmmmm....

Varbergs BoIS har gjort det igen!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ännu en gång ett stort satanistiskt fucking debelog GRATTIS! //J

juliana.persson sa...

o igen... o igen... o igen... Haha! GRATTIS!!!!

Skärgårdssökaren sa...

Waaaooouuu!!! (tjejskrik) Tack så debelogt mycket :P