fredag 13 maj 2011

Dag 50

Jag vet, jag har inte bloggat varje dag nu senaste tiden, förlåt. Men alltid är det inte mitt fel. Igår när jag skulle gå in och skriva nåt skärgårdigt så låg Blogger nere. Så jäkla typiskt. Det är ett fucking bloggverktyg, det får ALDRIG ligga nere. Folk vill ju skriva varje dag, det är ju det skiten är till för.

Det var dåligt, måste jag säga. Det som inte är dåligt, utan tvärtom är helt underbart jävla bra, är Marabous nya choklad Caribbean, med kokos och banan. HALLÅ?!?! Kan det bli bättre??? Nä, det e fan tveksamt... Så in i helvetes jäkla gott så jag önskar att det inte bara är en limited edition. Please stay 4 ever!!! Kan man kolla upp på något vis hur länge det ska finnas? I så fall ska jag precis i slutet köpa hem ett fett jäkla lager. Marabou Caribbean får definitivt plats i min skärgård!!

Fuck off bitches!

Inga kommentarer: