måndag 23 maj 2011

Dag 57

Denna dagen har börjat hyfsat bra. Jag är inte trött eller seg, med undantag av mitt högra ben där jag e stel efter en smäll i lördags. Men jag känner mig kry, solen skiner, jobbet har börjat bra osv. Dessutom sparade jag 42 kr i morse när biljettautomaten på stationen inte fungerade. Det tackar man för.

Men jag måste ju vara lite arg på nåt och då ligger ju iPhonen illa till. Den ramlade ur fickan idag. Inte ner på marken, tol (tack o lov), utan den lade sig på ett bilsäte. Kan slå vad om att den gjorde så bara för att jag skulle glömma den där och bli av med den. Fy! Men jag upptäckte det och den fick sig en utskällning istället.

Annars är det mest det vanliga jag stör mig på: dålig antenn, lever inte upp till sitt rykte och dålig attityd. Det är väl de största felen.

Mullbär o ytspänning

Inga kommentarer: