lördag 28 maj 2011

Dag 60

När man sitter i sin rosa morgonrock, lagom mätt efter lite hemkörd pizza, då mår man bra. Man häller upp lite mer Coca, bryter av en bit Marabou Caribbean och sätter sig till rätta i soffan. Vad ska man se idag? En film är redan avklarad, så jag tror jag väljer en serie nu. Nåt roligt som får en att skratta. Vänner har jag sett alla avsnitt, men det var länge sen nu. Scrubs har jag inte sett alla. Vad gäller How I met your mother är jag på säsong fem. Det är väl de tre hetaste alternativen.

Kom på nu att jag har lånat ut hårddisken de två första alternativen ligger på, så valet blev ju genast lite lättare. Men nu helt plötsligt blev jag sugen på Spin city, men de har jag ju inte...än. Nä, HIMYM blir bra. Och lite B&J's till det. Man kan ju inte få för mycket av det goda!

Peace out

Inga kommentarer: