onsdag 1 juni 2011

Dag 61

Nu är det dags för en öppen kärleksförklaring. Det är nämligen så att det finns en väldigt speciell person i mitt liv. Hon har inte läst min blogg innan, men när hon nu gjorde det förfärades hon av hur lite det stod om henne. Därför vill jag nu passa på att göra alla uppmärksamma på att jag älskar Jill!

Jill och jag träffades för snart tre år sedan på en fantastisk nattklubb i Hbg som heter Harry's. Sedan dess har vi hunnit med en massa roliga saker och vår kärlek har vuxit. Jag älskar den här kvinnan och jag skäms inte ett dugg för o säga det! Jag älskar henne mer än tre tusen Marabou Caribbean, mer än en miljon liter Coca Cola och mer än en sjöman älskar havet.

Jill, min vackra Jill, jag är så glad att jag har dig. Jag vet att du inte bryr dig om fotboll, men alla mål tillägnar jag dig. Den här bloggen är inte en del av verkligheten och jag skriver mycket skit. Detta inlägg är det enda du behöver ta på allvar, för jag menar varje ord jag skriver. Du är bäst, Jill.

I love you!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Me like very much this "inlägg" // Gestapo!

Amelie sa...

Aaah! Äntligen kan jag erkänna att vi är släkt :D Fint inlägg bruuuschan!