onsdag 8 juni 2011

Dag 63

Förlåt mig, ni har rätt, bloggen har inte uppdaterats tillräckligt sista tiden. Det ska bli ändring på det! Helgen är long gone och lagfesten avverkades som planerat. Utomstående och de som av okänd anledning har tappat minnet från kvällen vill säkert veta vad som hände och om det jag förutspådde slog in.

Vi hade en grymt trevlig kväll och HBK-sången ekade x antal gånger under nattens gång. Och maten på Haket var god, det tyckte jag iaf. Men Visar tog det lugnt med schlagersångerna även om han som väntat mattades senare mot kvällen och blev ett med en Harrys-pelare. Stort plus till hans striptease i början av kvällen där han visade vad en långtidsskada gör mot kroppen.

Herman stod emot Whiskeyn rätt bra kändes det som, och jag tror han är glad för det. Men "Rose" gjorde ingen besviken för det, han svängde runt rätt friskt på dansgolvet trots allt. På tal om besviken, vad hände Simon?? Jag förstår ingenting. Han kammade noll. Kanske var han för nära slisk-David under kvällen, han kan va en s.k. Cock-blocker ibland...eller ofta... Eller var det Munks kramkarneval som drog fram precis vid fel ögonblick? Men jag vill inte klassa Munk som asfull denna kväll, han höll sig på mattan så att säga.

Sebbe höll inne avslöjandet, kanske dålig tajming såhär innan studenten. Och Simon blev inte sjösjuk trots att det var hans första tura. Hansen försvann visserligen inte. Inte helt iaf vad jag vet. Men några klassiska citat drämde han till med. "Hon har ju inga skor" röt han till en femtonårig dansk flicka. Helt rätt, hon gick i bara strumpor. Sen när vi gick förbi tullen gick han fram till en helt främmande kvinna o sa "vi har knark men vi klarade oss." haha han e fan bäst.

En positiv grej e att både Zlatko och Zlatan gjorde oss sällskap på Haket. De brukar annars vara rätt lagfestskygga. En annan positiv grej var Micke Jönssons sprudlande närvaro inne på Harrys. Han hade nog sänkt en o annan stänkare, men han hade nog lärt sig från förra festen att whiskeyflaskan inte ska vändas med botten rakt upp. Sen de grejer som definitivt inte skulle hända, de hände inte, och tur var väl det.

Härligt jobb grabbar, fler fester blir det och det ser nog de flesta fram emot!

Inga kommentarer: