fredag 24 juni 2011

Dag 70

Toniiiiight I'm gonna have myseeeelf a real good time, I feel ali-i-i-iiiive... Är på ett väldigt glatt humör idag. Räkningarna är betalda, pengarna räknade, cash finns. Tur det eftersom man ska ut och resa snart. Ner till medelhavsvärmen för sol, bad och festande. Leave all your troubles behind!

Femton gastar på dömans kista kista, åhhåhåå o en flaska med rom... Utan snus i två dagar försmäktar vi på denna ö... Pippi Långstrump! Såg lite klipp på youtube. Roligt. Tommy skrattar. En myskodil! Jaja, hoppas ni vet vad jag snackar om!

Det var nu alltför länge sedan jag såg Lejonkungen. Måste ju se den minst ett par gånger om året, tycker jag, men det är nu mycket mer än ett år sedan sist. Inte bra, jag har säkert glömt bort en del repliker nu bara för det. Pinsamt. Jajajaja, jag skiter i vad andra tycker, kalla det barnsligt om ni vill, men innerst inne vet ni att Lejonkungen är tidernas bästa film, alla kategorier. Så d så!

Dagens fråga: Hur många gnuer går det på ett dussin?

2 kommentarer:

Karro sa...

Jag vet vad du snackar om! Myskodiler o spunk! :D Hahaha. Och Lejonkungen ÄR bra. Punkt.

Skärgårdssökaren sa...

Yeah, sister!!