söndag 26 juni 2011

Dag 72

Ojojoj vilken natt... Tylösand och Halmstad gjorde mig visserligen besviken på ett par punkter, men det är alltid upp till en själv hur kul man har. Och jag hade ASkul. Okej, jag var visserligen inte inne på ett enda disco o inte en enda pub. Men på sommaren är det så mycket folk som rör sig ute att det inte gör någonting. Simon och jag ledde en episk jakt på en Josefin, men vi hittade bara fejk-Josefinar som bara ville utnyttja oss...

Till slut hamnade vi i alla fall på en efterfest på ett hotellrum hos några av Simons bekanta. Men vi var hela tiden på jakt efter nåt bättre. Vi sökte igenom hotellets alla våningar. Jag klampade in i ett öppet rum där två norska tjejer och tre albanska grabbar satt halvnakna och tjabbade. -E det här efterfesten e? Ja, tydligen var vi välkomna, men när en av grabbarna började dansa i bara kalsongerna så hade vi fått nog...

Om vi hoppar tillbaka några timmar så anlände jag i Tylösand vid halv ett ungefär. Jag skulle träffa Simon inne på Leffes, men där var det kö. Och precis när kön började sina så beslutade vakterna sig för att inte släppa in fler. Medan vi stod i kön gick minst 50 pers ut men de släppte inte in en enda. Konstigt, tyckte vi och bestämde oss för att dra till stan. Men först träffade vi ett par tjejer som Simon lurade i att jag låg i kontraktsförhandlingar med Bayern München och skulle tjäna runt 200 000 i veckan. Det gjorde mig förstås oerhört attraktiv och vi fick närmast fly därifrån.

Tyvärr blev det ingen Josefin för Simone, kanske borde han bredda sitt sökande lite... På onsdag är det dags för utgång i Hbg. Hoppas folket tar sig ut då så ska vi ha ännu en grym jävla kväll!

Dagens fråga: Varför stänger allt tre i Halmstad???

Inga kommentarer: