tisdag 21 juni 2011

Dag 67

Så är ledigheten kommen. Med en färsk förkylning som extra krydda. Man får se den ljusa sidan - hade jag jobbat hade denna förkylningen varit ett rent jävla helvete. Nu är den bara jobbig. Igår latade jag mig för jag pallade inget annat. Det kan väl vara tillåtet ibland? Jag tar igen det idag genom att vara flitig som bara den.

Tvätt. Fy helvete sicket berg vi hade byggt upp! Inte tvättat på några veckor... Nu är jag mitt uppe i tredje tvättiden och det e tveksamt om allt blir klart! Visserligen hade jag otur idag då en tvättmaskin var sönder, men shit vad jag har tvättat de senaste dagarna! Jag gick dessutom igenom en hel hög med grejer på sovrummet, som bara växt och växt, och där fanns ytterligare tvätt. Men nu har jag städat i ordning ordentligt så jag hoppas frugan blir glad ;)

Nu e jag hungrig som en bäver. Men jag ska tipsa om en viktig välgörenhet som en skärgårdskompis påminde mig om idag. Lesbiska myggors rättighet i samhället - ge ett bidrag!

Inga kommentarer: