måndag 27 juni 2011

Dag 73

Fan i helevetes jävla skit!! Jag missar träningen... Ingen kan köra mig dit, så då blev det inget :(:(:(:(:(:(:(:( Ingen fotboll för mig idag... Jill står här bredvid och kollar på mig som att jag är en idiot. "Ingen fotboll, so what? Du missar bara en träning." Jaja, för jag var ju inte skitfotbollssugen idag... Puss!

Men då blir det väl till att hitta på nåt här hemma då. Nåt tråkigare än fotboll, förmodligen. Menmen man får väl stå ut. Ska ju spela imorgon. Coach frågade om jag var redo att börja från start. JA SÅ IN I HELVETE! Så det hoppas jag på...

Tack o hej Visar e gay ;)

4 kommentarer:

Karro sa...

Då hade ni ju kunnat ta tåget till HBG istället... vi hade mat över!

Skärgårdssökaren sa...

Ja hade vi vetat det från början så. Jill hade stuckit till brorsan redan och gjort andra planer. Men sommaren är lång?!

Karro sa...

Jag trodde hon stod bredvid dig och tittade på dig som om du vore en idiot.. ;)

Skärgårdssökaren sa...

Ja när jag skrev det så gjorde hon det.