onsdag 22 juni 2011

Dag 68

Denna dag är en enda lång uppladdning. Inget bokat fram till matchen ikväll, så då får man ju koncentrera sig på den. Jag ska vara med på bänken sen får man se om det blir nåt inhopp. Sugen som tusan e jag. Vi ska möta Påarp denna kväll. Ett bottenlag som verkligen måste kämpa för varje poäng. Det är inte helt lätt att möta sådana lag, för om man bara tappar lite lite fokus så kan man bli straffad. Så det är fullt ös från vår sida som gäller idag. Revanschsuget borde vara stort efter senaste förlusten.

Jag ska snart göra pasta med köttbullar, det brukar vara bra bränsle. Lätt o göra med, det är viktigt.. Jag undrar lite hur andra i laget laddar upp. Inte bara med mat och så, utan hur de förbereder sig mentalt. Jag tänker oftast på matchen hela dagen och låter tankarna vandra fritt. Jag brukar se ett scenario där vi torskar och får en riktigt jobbig känsla, sen ser jag hur vi bankar skiten ur motståndarna och känner en härlig känsla. Då blir jag motiverad till att uppnå den härliga känslan i verkligheten. Sen ser jag förstås framför mig hur jag gör mål, dribblar, smörpassar etc...

Dagens fråga: Är köttbullar runda?

Inga kommentarer: