lördag 11 juni 2011

Dag 64

Så var studenthelvetet över för denna gången. Nej, jag e inte bitter, jag hade det jävligt nice. Sebbe, vad som ska bli av dig vet jag inte... Jonte, fan va go mat du bjöd på. Grillat e fan godast! Sen blev det förstås utgång...

Jag och Joaschim begav oss till Hbg för att jävlas med fulla studenter och dansa av oss lite. Vi gick in på Harry's men där var det inte kul denna kväll så vi bestämde oss för att bara gå på gatorna och söka efter Skärgården. Riktigt kul hade vi, träffade lustigt folk och fick oss några riktigt goa skratt.

Bättre blev det. Vi satte oss i bilen och drämde igång musiken, vevade ner rutorna och rullade dansandes fram på stadens gator. Då och då stannade vi till vid folk som antingen blev väldigt förvånade eller hängde på i rytmen och dansade loss. Kul hade vi. Om kommer vi göra det.

Sierchi vört

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är fan bäst, det är inte jag som säger det! Isdekarm ti uusa

Skärgårdssökaren sa...

Kaish tebe!!