fredag 24 juni 2011

Dag 69

Sjuka resultat inom fotbollens värld. Vi slog Påarp igår med 10-0. Idag piskade HIF ett gästande Trelleborg med 7-3. Som det kan gå. Två resultat som åtminstone gör mig glad. Tyvärr kunde jag inte se HIF eftersom jag hade träning samtidigt. Så jag fick nöja mig med att vinna på fotbollsgolf bland annat. Jag gillar att Hansen på sista "hålet" hade chans att rensa min boll till andra sidan Mississippifloden men sket i det för risken fanns att Rehn skulle vinna. O DET hade inte gjort honom mindre jobbig att lyssna på.

Innan idag skrattade jag lite åt en sak jag kom ihåg från matchen igår. Det var egentligen inget hyperkul, men när Herman skulle slå en hörna snabbt och tappade balansen och nästan trillade bort från bollen kunde jag inte låta bli att skratta. Det påminde så starkt om när han hade försökt avsluta en flaska Grants på egen hand.

Imorgon ska jag hälsa på Rydebäck, dagen till ära, och där får man umgås med härliga gamla vänner. Ska bli grymt nice. Sen får jag fundera på ett eventuellt tandläkarbesök...

Dagens fråga: Varför har inte stormarknaderna ströbrödet på brödavdelningen?

Inga kommentarer: