tisdag 5 april 2011

Dag 26

Klockan börjar bli mycket. Man är trött efter träningen. Och hungrig. Men inte fan finns det något att äta. Inget som går snabbt och enkelt att fixa. Och då menar jag enormt snabbt. Typ flingor, yoghurt eller liknande. Snabbmakaroner är för jobbigt. Då måste man sätta på vattnet, olja, salta, vänta, hälla i makaronerna, röra om då och då och sen sila bort vattnet. Dessutom har man sen en gryta med lock att diska. Heavy...

Ja, jag vet att det är lathet, men ibland finns det helt enkelt en spärr som man inte lyckas forcera. Så det blir att småäta hela jävla kvällen, vakna ashungrig, äta dålig frukost och sen gå hungrig och eländig fram till lunch. Hata spärren. Jag vill verkligen inte vara så lat. Inte för att det inte är gott med nachos, chips, kakor, godis, twix och choklad...på samma kväll.

Men idag uppkom spärren när jag insåg att det var Champions League på tv. Helt plötsligt blev jag handlingsförlamad. Älska fotboll, hata spärren.

Spärren är idioti.
Gå o lägg er

Inga kommentarer: