onsdag 27 april 2011

Dag 42

Just nu finns det inte tid. Inte tid till allt det jag vill göra. Vissa kanske hånskrattar när jag säger att jag har ett liv. Men det är sådana töntar som tror att deras sätt att leva är det enda riktiga. Jag lever mitt liv på mitt sätt. Det enda jag vill ändra på i mitt liv just nu är mitt jobb. Lite ett klassiskt problem. Det är inte det att jag inte gillar mitt jobb. Jag trivs faktiskt rätt bra. Men det tar upp så mycket tid. Jag vill sluta fem. Inte senare.

Men man kan inte få allt här i världen och jag är faktiskt glad ändå. Mitt liv går i rätt riktning och ingen idiot ska få förstöra det. Och ingen ska lägga sig i för mycket. Klart jag vill att folk ska bry sig, men det får inte bli för mycket. Mina föräldrar är underbara på det sättet. De bryr sig, men de säger inte till mig hur mitt liv ska vara och vad jag ska göra.

Nu blev det lite väl soft det här inlägget, så jag måste bara påpeka att idioterna flockas där ute. Och de är dumma i huvudet, ibland nästan hhjärnskadade. De slår sönder busshållplatser, knarkar, tränger sig i köer, hostar en i ansiktet, tvättar inte händerna på toa, kör i 65 på 90-vägar och håller på Man Utd. Man får försöka skratta åt dem. De förtjänar det.

Far åt helvete - Go to hell

2 kommentarer:

Nermin sa...

Eyes Wide Shut Castle Party är INGEN swingerfest eller på något sätt en arrangerad sexfest!
Då vi på senare tid, utanför vår umgängeskrets, fått förfrågan om festens syfte vill vi härmed klargöra detta:
EWSCP ÄR EN LYXIG OCH SPÄNNANDE TEMAFEST I SLOTTSMILJÖ! Den baseras på filmen med samma namn dock INTE med samma innehåll! Hoppas detta ger en klarare bild för er som varit bekymrade?!

Idag är det näst sista dagen för inbetalning. Pengarna skall vara oss tillhanda på fredag (29/4)!

Hjärtligt välkommen till ett lyxfyllt dygn Du sent skall glömma!

Värdfolket,
Niklas & Dennies

Skärgårdssökaren sa...

haha, Nermin, du e bara sjuk, inget annat...