tisdag 12 april 2011

Dag 31

Idag när jag kom tillbaka till jobbet från lunchen gick jag ut i städhallen. Fy fan vad där luktade äckligt. I hela jävla städhallen. Men vad är detta, tänkte jag o försökte lukta mig till källan. Det dröjde inte länge förrän papperskorgen i hörnet pekades ut. Men vad var det som låg däri? Jo, en plastpåse med en gammal matlåda med matrester. Och när jag skriver gammal så menar jag verkligen gammal. Nära på antik.

Jag öppnade påsen lite grann och då vällde den värsta stanken jag känt på mannaminne ut. Fy i helvetes jävlar vad äckligt det var. Jag är absolut inte äckelmagad, men jag kände kräkreflexerna börja vakna till liv. Jag tog genast påsen och hittade en utomhussoptunna att slänga den i istället.

Nu undrar jag ju förstås vad för en jävla idiotisk människa som har lagt den påsen där. Jag kan säga med 100%-ig säkerhet att det inte var någon av oss som jobbar i städhallen. För ingen är nog så idiotisk att man gör nåt sånt mot sig själv. Så jag antar bara att något rövhål har gått och lagt in denna stinkbomb på vår arbetsplats. Sicken jävla jubelåsna. Denna person måste vara antingen fullkomligt befriad från empati eller helt enkel totalt jävla hjärndöd.

Hoppas du tappar en arm.
Eller att ditt rövhål växer ihop.

Inga kommentarer: