fredag 8 april 2011

Dag 29

Det svarta tåget stannar in. Det är bara en paus på vägen. Jag passar på att sträcka på benen, lämnar det svarta för ett tag. Lika bra det, för nu väntar något viktigt. Det är dags för ett par dagars intensivt Skärgårdssökande.

Jag ska iväg på en liten resa. Jag ska inte åka långt, bara till Kph, men det är ändå en resa med stora löften. Skärgårdiska stunder kommer och sådana vill man ju definitivt inte missa. Släpp verkligheten. Det som händer, det händer, och vad som helst kan hända. Hoppas jag.

Skärgårdssökaren lämnar för att fortsätta sitt uppdrag.
Vi ses snart.

Skärgårdssökaren

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska Inte finna skärgården min vän, den ska komma till oss under kommande helg!! //din högra hand i skärgårdssökandet

Skärgårdssökaren sa...

Mmmm, nån form av skärgård hittade vi allt...