tisdag 19 april 2011

Dag 37 *varning för vuxet innehåll*

Hej jag heter Nicklas och jag är en finurlig singel på 21 år. Jag bor i en tvårummare i närheten av Helsingborg och på fritiden spelar jag mest datorspel. Nu när ni vet lite om mig ska jag lära er en fruktansvärt smart hemlighet. Egentligen vet jag inte om jag borde dela med mig av den, men jag gillar den så mycket att jag måste släppa den.

Jag är som sagt singel just nu, men det beror inte på att jag är en idiot. Jag är bara mellan två förhållanden. Nu börjar jag dock tröttna på singellivet. Inte för att jag har några problem att få tjejer, men för att jag känner för att ha någon vid min sida. Och därför har jag kommit på en genialisk plan.

Det är nämligen så att kvinnor har svårt att skilja sex från känslor ibland eller ofta, jag vet inte. Och jag har hört att när en kvinna får orgasm så är hon mest mottaglig för starka känslor. Lägg då till att en man öppnar upp sig mer än någon annan gång just när han får orgasm så förstår ni nog vart jag vill komma.

Det handlar helt enkelt om detta: för att få en tjej att knyta känslor till en så ska man se till att komma samtidigt. Då skapas en connection som för man och kvinna närmare inpå varandra. Men hur ska jag då lyckas med detta?

Jo, jag ber helt enkelt tjejen att säga till när det är exakt 10 sekunder kvar tills hon når klimax. Det är precis den tid det tar för mig att komma på beställning. Jag har faktiskt testad denna plan en gång, men där finns en brist i min plan. Kvinnor har väldigt dålig tidsuppfattning. De säger "10 sekunder aaahh" också kämpar man fram en mäktig laddning och *pang*.... "bara lite till.." amen va fan, det har ju gått mer än 10 sekunder, det är över, fan också!!

Men nån gång ska det gå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej du Kalle det här fattar inte ens jag, gestapo