fredag 15 april 2011

Dag 34

Varför räcker tiden aldrig till? Varför håller aldrig en tidsplanering? Det är frågor jag just nu kämpar med/mot. Min dag har bara försvunnit. Visst, jobb till sex gör ju att det inte finns så mycket tid kvar, men när jag sen inte hinner med någonting alls resterande timmarna av dagen då får jag en olustig känsla. Känslan av att ha tappat bort tid. Tid som jag aldrig kommer få tillbaka.

Missförstå mig inte, jag kan tycka att jag inte alls slösat bort en massa tid efter att ha legat en hel dag och bara sett på tv. Men då är det för att jag velat det. Men när jag har saker att göra men ingenting händer, då får jag den känslan av att tappa tid. Och ibland är det mitt eget fel. Men inte alltid. Ibland är det ingens fel, men det är minst lika irriterande ändå.

Idag har jag i alla fall fått otroligt lite gjort när jag egentligen behövt göra en massa. Helvete.

Imorgon är en viktig dag. Det får INTE gå fel. Det finns inte.
Fan ta er!

Inga kommentarer: